رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلف برخورد لازم و قانونی خواهد گرفت البته انتظار داریم اصناف با رعایت حال مردم در شرایط موجود، اعمال سود مصوب و قانونی خود، به ثبات بازار کمک کنند و مردم عزیز استان نیز می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا سامانه شکایتی آنلاین سازمان حمایت، تخلفات موجود را منعکس کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
کد خبر: ۷۹۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 24 November 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه:حمیدرضا ایزدی رئیس صمت فارس در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز بیان کرد: سازمان صمت فارس با همراهی همه دستگاه های همکار خود روند تشدید طرح نظارتی و برخورد با تمام مواردی که موجب اخلال در روند اجرای طرح اصلاح نرخ بنزین می‌شود را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه بازار به دقت رصد و قیمت ها کاملا کنترل خواهند شد افزود: پیرو مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور، برای کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات صنفی به ویژه در خصوص گرانفروشی تمامی ظرفیت های نظارتی خود در روند کنترلی قیمت هاوجلوگیری از ایجاد تلاطم در سطح بازار در سطح استان به کار گرفته شده است.

ایزدی با اشاره به اینکه کالاهای مورد نیاز مردم در بازار موجود بوده و هیچ گونه کمبود کالایی وجود ندارد اضافه کرد : در تامین کالاهای ضروری و اساسی وارزاق عمومی از جمله نان، مرغ، برنج، گوشت، شکر، روغن و غیره هیچگونه مشکلی وجود ندارد به میزان کافی کالاها در انبارها ذخیره سازی شده است.
او یاد آور شد: بازرسین مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین بخش نظارتی تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف و اتحادیه ها در این شرایط حجم بازرسی‌های خود را افزایش داده اند و در قالب گشت مشترک نظارتی سعی شده از بروز تخلفات به هر میزان ممکن در سطح بازار جلوگیری شود و تعزیرات حکومتی نیز در روند رسیدگی به پرونده های تخلفات ارسال شده به کار خود سرعت می دهد.

ایزدی در خصوص تهیه، تولید و توزیع نان در سطح شهر شیراز و استان فارس و طرح تشدید نظارتی نانوایی های سطح شهر و سایر صنوف توزیع کالاهای اساسی افزود: هیچگونه خللی در پخت نانوایی های مشاهده نشده، اما تعداد اندکی نانوایی ها فعالیتشان کم شده بود که با همکاری سازمان غله و شرکت پخش فرآورده های نفتی، سهمیه آرد به آنها تعلق گرفت و سوخت برای این نانوایی ها تامین شد.

رئیس سازمان صمت فارس در خصوص بازدید از واحدهای صنفی و فروشگاههای سطح شهر گفت: با دقت بازار رصد شده و بازرسان به صورت مستمر در بازار حضور دارند ضمن آنکه از طریق سامانه ۱۲۴ شکایات مردم به صورت شبانه روزی دریافت می شود.

وی تاکید کرد : هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلف برخورد لازم و قانونی خواهد گرفت البته انتظار داریم اصناف با رعایت حال مردم در شرایط موجود، اعمال سود مصوب و قانونی خود، به ثبات بازار کمک کنند و مردم عزیز استان نیز می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا سامانه شکایتی آنلاین سازمان حمایت، تخلفات موجود را منعکس کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار